WhatsApp Hattı:
Frekans Bilgileri: TÜRKSAT 4A Frekans:12265 Polarizasyon:Vertical(Dikey) Sembol Rate 27500 FEC: 5/6
SON DAKİKA

ÇALIŞMA HAYATINDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİ

Bu haber 21 Mart 2018 - 15:03 'de eklendi ve 3.025 kez görüntülendi.
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası ile ÇASGEM işbirliğiyle düzenlenen Çalışma Hayatında Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi 20.03.2018 tarihinde Karabük Ticaret Sanayi Odası Meclis Salonunda 30 kişinin katılımıyla gerçekleşti.
Çalışma Hayatında Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitiminin temel amacı, yeni müşteri bulmaktan ziyade, mevcut müşterileri kaybetmemek ve onlarla olan ilişkileri geliştirmek için neler yapılabileceği olduğu gibi,  bunun yanı sıra katılımcılara, etkin şikayet yönetimi becerileri kazandırılması hedeflenmektedir.
Eğitimde;
• Müşteri Kimdir?
• Müşteri İlişkileri Yönetiminden Ne Anlıyoruz?
• Müşteri Odaklılık Nedir?
• Müşteri ile etkin iletişim Nasıl Kurulur?
• İletişim Kazaları
• Müşteri Sadakati Nasıl Sağlanır?
• Müşteri İlişkilerinde standart oluşturma
 Konularına değinilmiştir.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.