WhatsApp Hattı:
Frekans Bilgileri: TÜRKSAT 4A Frekans:12265 Polarizasyon:Vertical(Dikey) Sembol Rate 27500 FEC: 5/6
SON DAKİKA

LC Waikiki çalışanlarının “Bir Fikri Var”

Bu haber 30 Temmuz 2013 - 14:27 'de eklendi ve 88.010 kez görüntülendi.

lcwww

Moda perakende sektörünün lider markası LC Waikiki, insan kaynakları alanında bir ilk’e imza atarak “Bir Fikrim Var” adında bir proje başlattı. Proje kapsamında Türkiye çapındaki mağazalarında görev alan tüm çalışanlarının fikrini dinleyen LC Waikiki, Danışma Kurulu’nun incelemesinin ardından Şirkete değer katacağına karar verilen fikirler belirlenerek kurum bünyesinde hayata geçirilecek.

Her ay farklı bir departmana yönelik fikirlerinin dinleneceği “Bir Fikrim Var” Projesi kapsamında ilk olarak “İnsan Kaynakları” Departmanına yönelik fikirler ele alındı. “İnsan Kaynakları” Departman’ının ardından Proje, Şirketin diğer operasyonlarını kapsayacak şekilde devam edecek.

Proje kapsamında, Türkiye çapında 400’e yakın mağazada görev alan LC Waikiki çalışanları, LC Waikiki Departmanlarının daha da geliştirilmesine yönelik fikirlerini, birfikrimvar@lcwaikiki.com üzerinden paylaşabiliyor.

Proje nasıl işliyor?

Proje birkaç aşamadan oluşuyor; ilk aşamada ilk üç ayda konu bazlı ilerlenerek, Çalışan İlişkileri Departmanı tarafından,birfikrimvar@lcwaikiki.com üzerinden gelen fikir ve öneriler sınıflandırıldı ve komite toplantıları yapılarak uygulamaya alınabilecek öneriler tespit edildi.

İkinci aşamada, gelen öneriler içinde detaylı bilgi istenilen adaylardan, projelerini anlatmaları için LC Waikiki Genel Merkezi’nde sunum yapmaları istendi. Daha sonraki süreçte ise, “Süreç İyileştirme Müdürlüğü” ile paylaşım yapılarak, önerilerin uygulamaya konulması ile ilgili aşamaya geçildi.

Yılsonunda yapılacak olan “Mağaza Liderleri Zirvesi”nde ise, Bir Fikrim Var ödüllerinin verilmesi planlanıyor.

Proje bir çalışanın ‘fikri’ ile başladı

LC Waikiki Yurtiçi Mağazacılık İnsan Kaynakları Direktörü Demet Turan, LC Waikiki’nin çalışanlarının fikirlerine önem veren, onların yönlendirmelerini dikkate alan bir şirket olduğunu belirterek, şunları söyledi: “Bir bölge toplantısında mağaza çalışanlarımızdan bir tanesi,“Şirketimizin yararı için birçok fikrim var. Keşke bunları aktaracak bir ortamımız olsa” dedi. Projemizin de çıkış noktası bu oldu. Hemen, çalışanlarımızın fikirlerinin ortak bir platformda toplanması amacıyla, “Bir Fikrim Var” Projesini başlattık. Projenin yaklaşık 15 bin çalışanımıza ulaşacak olması, gelecekte uygulamaya geçecek fikirlerin LC Waikiki’yi oluşturan en önemli değerin yani çalışanlarımızın fikir ve önerilerinden çıkacak olması sebebiyle çok heyecanlıyız. Halihazırda, çalışanlarımızdan fikirleri toplamaya başladık. Yaptığımız ilk elemede geçen fikirler için bu çalışanlarımızdan sunum hazırlamaları istendi. 2 ay içinde de “İnsan Kaynakları” Departmanının daha da geliştirilmesine yönelik gelen fikirler netleştirilecek. Bu projeyi, şirketin tüm operasyonlarına yönelik olarak sırayla devam ettireceğiz.”

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

59 ADET YORUM YAPILDI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Yıldız Değirmenci12 Ocak 2014 / 12:22Cevapla

Merhaba,
takım ürünlerimizin çoğunda adet yani takımın kaç parçadan olduğu yazmamakta ve ayrıca kemerli satılan ürünlerimiz bulunmaktadır. İade işlemi alındığı sırada yaşanan sıkıntıları ortadan kaldırmak adına bir barkod sistemi geliştirilse??
Mesela ürünü okuttuk bize okutmamız gereken bir parça daha olduğunu hatırlatan bir sistem olsa nasıl olurdu.
İlginiz için teşekkür ederim

SEVGI KILiNC21 Şubat 2014 / 20:52Cevapla

magazalardaki msasalari kaldirarak yerlerine stant koymak ve urunlerin askili sekilde magazalara gonderilmesi {aski ile musteriye verilmesi}boylelikle personellerin masa katlamadiki ve aski ayiklamada kullandiklari zamanlarin daha cogunu musteri huzmetinde kullanabilmelerinde faydali olabilicegini dusunuyorum.

cebrail aygün05 Nisan 2014 / 23:33Cevapla

merhaba ben izmir torbalı lc waikiki mağazası depo personeli benim fikrimi soracak olursanız baktığımızda şirkete engelli çalışanlarımız var ama engelli çalışanları ve normal çalışanları aynı derecede tutuyorlar bence engelli çalışanlarada binevi biraz yardımcı olmanız iyi olur çünkü engelli çalışanların normal çalışanlarla aynı ebatta çalıştığını görüyorum bende engelli olarak 5 ayda 1 iktar ve bir savunma yazdım ama benim engelli durumumu gözardı etmediler sizden istediğim engelliler olarak biraz daha bizlere yardımcı olmanızı istiyoruz

mehmet AKYÜREK15 Nisan 2014 / 23:54Cevapla

merhabalar ben kayseri düvenönü mağazasında ck reyonunda satış danışmanıyım. çocuk reyonlarına gelen aksesuar gurubundan kçrp (külotlu çorap) ürünlerine bir çok müşterimiz açıp bakmak istiyor ve bir çoğuda ambalaj kağıtlarını yırtarak bakıyor almaktan vaz geçtiği takdirde bizler bu ürünleri tekrar sergileyemiyoruz ve defolu olarak çıkış yapıyoruz. benim düşüncem bu ürünler naylon ambalajlarda gelse ambalajların ağazı kendinden klipsli olsa müşterilerimiz rahatlıkla açıp bakabilse hem satışını hızlandırır hemde şirketimiz bu yüzden zarar etmemiş olur diye düşünüyorum.teşekkürler

ferdi çolak25 Nisan 2014 / 22:01Cevapla

Merhaba rize yeniköy mağazasınsa çalışan mgdu olarak bir fikrim var tüm genel mgdu arkadaşlar reyonlarda sivil çalışması halinde tüm reyonlarda gizli müşteri olmuş olacak hem hırsızlara karşı gizli güvenlik olmuş olacak.

MEHMET SUVEREN19 Mayıs 2014 / 13:00Cevapla

Merhabalar
Urfa stad çalışan depo personeli olarak bir fikrim var çocuk reyonlarında yani Z4 reyonlarında çocuklar için bir oyun alanı yapılsa süper olur çocuklar oyun oynarken aileleri rahat ve keyifli alışverişler yaparlar. Teşekkürler.

recep ilçi02 Haziran 2014 / 04:31Cevapla

Merhaba ben bolu izzet baysal magazasi kasa calişanı olarak bir fikrimi belirtmek istedim.şirketimizin sunduğu 5’li çoraplar var.çocuk ,bay, bayan şeklinde 5 çift olarak satiliyor.şirketimiz bunlari aile fertlerinin hepsine kariştirip 5’li olarak satişa sunsa bence daha cok satar.yani şu şekilde (her aile fertine bir çift şeklinde toplamda 3çift,4çift ve 5 çift olarak) çıkarip satabilir.

merve04 Haziran 2014 / 10:17Cevapla

ben dizinin üstünde kıvrılan kot şortlar veye kapriler istiyorum uzun zamandır arkadaşlarımızla bu konuyu konuşuyoruz ve çanta ürünleri biraz büyük olamaz mı genç çocuk reonunda

ibrahim süsenbük05 Haziran 2014 / 18:22Cevapla

Urfa piazza magazasinda calisiyorm. Lc waikikinin lcw akademi programinin android programinin ilgi duyulacaginin ve daha yaygin kullanilacagini dusunuyorum. Egitimlerimizi her her yerde yapabilir yeniliklare her an acik olabiliriz .

ibrahim süsenbük05 Haziran 2014 / 20:04Cevapla

Merhaba
ben urfa piazza mağazasında calışıyorum. lcw akademi eğitim portalının android uygulaması tasarlanırsa kullanımı daha yaygın olacagının ve personellerin istedikleri zaman istedikleri yerde akademi sayfasına girerek rahatlıkla kullanabilecekleri ve sürekli olarak yeniliklerden haberdar olacagının yeniliğe her an acık olabileceğini düşünüyorum….

SEREN KİSTİK05 Haziran 2014 / 21:40Cevapla

lcwaikiki mağazalarına müşteri ve mağazalar tarafından çok fazla telefon gelmektedir ve yoğun olan mağaza kasaları açamamaktadır. müşterilerin telefonu açması ve her müşteri ve mağazanın o anki ihtiyacını karşılamak için telesekreter ile her mağazada aynı olan kod ile müşteri ve mağazalarda aynı olduğu için bağlanma imkanı. yani mağazadan ve ya bir müşteri aradığı zaman bayan reyonu ile görüşmek istiyorsanız 14 gibi kodlama yapılması önemli ve yaralı olacağını düşünüyorum. seren

SEMİH KAYA14 Haziran 2014 / 23:02Cevapla

Örneğin; CHINOLARIN veya SWİTLERİN üzerinde etiket bilgisi gibi kombin bilgisi de yer alabilir. Örneğin ; Bu CHINONUN 2 rengi var ve bu renkle bu ( SWIT yada polo yaka T SHİRT ) resimli kombin yapılmış bir şekilde göstermek hem yakışanı hem de Müşterimizi kararsız bir halden çıkartmış olacaktır. Renk seçenekleri de üzerinde yazdıktan sonra kaç tane rengi olduğunu bilmiş olacaklardır. Hem de daha çok müşterimizi mağazamızdan en az 2parça ürünle çıkarmış oluruz.

recep ilçi19 Haziran 2014 / 17:21Cevapla

Merhaba ben bolu izzet baysal magazasinda kasaciyim iadeleri yaparken kirmizi etiket basiyoruz sonrada beyazli indirim etiketi cikartiyoz ama beyaz etiket cikardigimizda indirimli kirmizilarda cikiyor benim fikrim kirmizi etiket bastiktan sonra beyaz barkotlu etiketlein icinde kirmizi etiket olmasin.

mehmet arslanoğlu05 Temmuz 2014 / 00:03Cevapla

allahaşkına şu kot pantolonlara telefon cebi yapın. arkacep uygun değil oturamıyoruz. sağ dizle bel arası olabilir.kalpten uzak olması için. yanda tabi yan dikiş çizgisinde

serap tanyer20 Temmuz 2014 / 22:28Cevapla

Ben EDİRNE kipa lcwaikikide çalışıyorum. FULL TIME çalışan personelin günlük çalışma saatlerini arttırarak haftada 2 gun OFF olabilir…

kays bilgin31 Ağustos 2014 / 18:04Cevapla

selamlar ben iskenderun merkezden kays ben elektrık konusu hakkında bır fıkır sunmak ıstedım ..florasan lambaların oldugu yerlere led lambalar olsa daha iyi olmazmı hem elektırık acısından tasarruf edilmiş olur hemde göruntu acısından daha ıyı bır görunum kazanmıs olur..

VOLKAN MUTLU01 Kasım 2014 / 15:26Cevapla

Merhaba Samsun LCW piazza depo yöneticisi volkan ben.Ülkemizdeki olası bölgesel riskler göz önünde bulundurularak sadece istanbul ve civarı değil ayrı şehirlerde risk depoları oluşturulabilir.artvin,samsun,eskişehirı,aydın,kayseri,elazığ,kütahya gibi veya başka şehirler olabilir.İstanbulda oluşabilecek iklimsel,terör,deprem ve benzeri olaylarda riks depolarının devreye girmesi ve sevkiyatları mağazalarımıza zamanında ulaştırılması adına faydalı olacağını düşünüyorum.Riks depolarındaki ürünler ayda bir mağazalara gönderilerek yeni ürünlerle tazelenmelidir.
2.fikrim ise şirketimizin fransada doğup türkiyeli olmasına paralel olarak ülkemizde sevilen futbolcu oan pascal noumanında tribünler tarafından yapılan fransada doğdu bjkli oldu sloganı güşünülerek bu slogan ile şirketimizin gelecek dönemlerde yapacağı reklam çalışmasında düşünülebilir.

eyyüp sabri girgin25 Kasım 2014 / 21:24Cevapla

BEN YAPTIĞIM GÖZLEMLERE GÖRE MESALA MAĞAZADA EVLİ ÇOCUKLU İNSAN BAYA VAR BİR FUL PERSONELE 250 CİVARI BİR MULTİNET YATIYOR FAKAT MULTİNETİN GEÇTİĞİ MARKET VB YERLERLE CARŞI GİBİ HAL PAZARI GİBİ YERLERDE KİLODA 2 LİRA BİLE OYNUYO AYRİYETTEN FUL ÇALIŞIP İKİNCİ ÖĞRETİM OKUYAN ÖĞRENCİLER VAR BU ADAMA 100 LİRA YEMEK KARŞILĞI YETİYO MESALA AYDA AMA 250 LİRAYI Bİ ŞEKİLDE KULLANMAK ZORUNDA BUNUN YERİNE MULTİNET ÜCRETLERİ ÖDENSE ÇOK ÇOK DAHA İYİ OLMAZMI HERKES İÇİN ZATEN ŞİRKET AYNI ÜCRETİ ÖDEMİŞ OLUYO EN AZINDAN PERSONELLERİ RAHAT ETMİŞ OLUR TEŞEKKÜRLER…

Emre Öztürk08 Aralık 2014 / 01:45Cevapla

Lcw bilgisayarlarındaki Retail programındaki ürün gezgininden ürün okutma işlemi,bazen aranan ürün mağazada olmadığında,diğer şubelerde de kontrol etmek için internet sitesi linkinden girip kontrol ettirme işlemiyle aynı amaca hitap ediyor.Durum böyle olunca az da olsa bir hız kaybı yaşanıyor.Serilik açısından Retail’deki ürün gezginine,okutulan ürünün barkodu gözüktüğü takdirde,diğer şubelerdende kontrol etmesine yarayacak bir link[(kısayol simgesi),(yine serilik açısından, programın seçenek kısmından önceden ayarlanıp,aranacak Şehir önceden eklenmeli/istenilen vakit değiştirilebilme butonu bulunmalı )] olduğu zaman müşterilerin ve çalışanların zamanını minimum miktarda çalabileceği görüşündeyim.Yazılımdan sorumlu arkadaşlara ufak bir fikir önerisidir.

Yalçın ÇOLAK08 Aralık 2014 / 18:59Cevapla

Merhabalar;
Malatya organize outlet mağazasında depo personeli olarak görev yapmaktayım.
uzun zamandır fikrimi paylaşmak istedim Depo Personellerinin hepsine ayrı ayrı şifreler verilse her personel kendi şifreleri ile retailstore programına giriş yapıp koli sevkiyatlarında hangi personel hangı koliyi almış hangi ürünleri okutmuş bir nevi personel stok hareketide diye biliriz buna bence cok cok faydalı olabilecek bi sistem olabilir.Aynı zamanda depo personellerinin çalışma performansları ölçüle bilir. Bu sisteme göre depo personellerininde reyonda ve kasada 100 alan personellere altın yaka kartı veriliyoosa depo personellerinede performanslarından dolayı yaka kartları farklı renklerde olabilir.

kartal09 Aralık 2014 / 15:04Cevapla

Lütfen en kısa zamanda İstanbul Anadolu yakası Kartal çarşısına mağaza açımızı talep ediyoruz. Tüm kartal sakinleri olarak

HASAN HÜSEYİN KOÇAŞ21 Aralık 2014 / 12:52Cevapla

Merhabalar
Ankara kızlarpınarı mağazasınıda depo personeli olarak görev yapmaktayım
Şirketimizin müsteri taleplerine ve depo reyon algoritmasına kullanılması istemektedir.
bu sistemleri kullanmak için o anda yapmış olduğumuz işi bırakıp raporlardan ve tema internetten bakmamız gereken yeri açıp eksik varmı müsteri talebi varmı diye kontrol etmekteyiz yaptıgımıız işi aksatmaktayız.
Eksik ve müsteri talebine ürün düştügünde depo bilgisayarlarına uyarı sesi veya uyarı bildirgesi gelir ise yapmaktada olduğumuz işi aksatmadan depo isleyişini daha hizli bir şekilde devam edebiliriz.

Cigdem15 Ocak 2015 / 01:52Cevapla

Merhabalar.alarm logolarimiz kirildiginda boya vrrmek yerine siren sesi gibi ses cikarsa hirsizligi daha da onleyebiliriz sanki 🙂 artik basedilemez hale geldi

hasret saganak11 Şubat 2015 / 20:24Cevapla

Merhaba, fiyat formatlarini her hafta yenilemek hem zaman kaybi hemde kagit israfi,bunu onleyebilmek adina kullandigimiz pleksiler boyutunda yirtilmasi daza zor kuse kagitlar kullanarak gecirilip cikabilen fiyat fitleri olusturup satisa sundugumuz urunleri en dusukten en yuksege kadar fitler seklinde magazalara gonderip formatlari fitlerlerle haftalik degistirerek hem kagit israfi hem zaman kaybina son…

suat acar08 Mart 2015 / 10:40Cevapla

Merhabalar, Ben beden sticker’ları ilgili düşüncrlerimi aktarmak isterim.

Özellikle Waikiki gurubun’da Beden stick’ırı yaptığmz ürünlerde malesef ki yapılan sticker hic bir bir şekilde beklediğimiz faydayı sağlamyor.Nedeni ise ürünlerin baskılı ve renkli olması dolaysyla sticker’ın belli olmaması bu nedenle sticker’ın renkli olması birden fazla rengi barndrması özellikle waikiki icin çok uygun olucağı kanaatindeym .Teşekkürler. .

Serhat atlı20 Mart 2015 / 15:36Cevapla

Merhaba
Sezon döneminde masalar da indirimli ürünlerin müşterilerin dikkatini çekmesi için Chino ve jean duvarlarında kullandığımız plexiler içerisine İNDİRİM ya da URUNUN FİYATİ olabilir.denetim kriteri veya gölge musteri kriteri olabilir ayrica

Serhat atlı20 Mart 2015 / 19:20Cevapla

Fiyat vutgularimizin sağ üst köşesinde ya da alt kısmında casual ya da lc Waikiki logosu kullanabiliriz hem daha sık kaliteli bir görünüm saclayaktir hemde müşterileriniz daha bilinçli reyonda arıyorlar iki markayida

derya olcay21 Mart 2015 / 01:06Cevapla

merhaba BU reyonunda chino ve kot pantolonları hatta artık basic ürüleri kendinden beden sticker’li geliyor koli açımında kopartıp yapıştırması oluyor bu durumun BG ürünleri içinde geçerli olmasını istiyorum kot pantolonları ve basic ürünleri için.Teşekkürler..

erkan yılmaz10 Nisan 2015 / 08:47Cevapla

Merhabalar,
Eskiden personellere müze kartı verirdiniz .Biz de bu kart sayesinde müzeleri gezme şansımız olurdu. Şirketimizin bu projeyi tekrar hayata geçirmesi mümkün mü ?
Çünkü müze fiyatları çok külfetli teşekürler

melek cevik15 Nisan 2015 / 15:47Cevapla

Merhabalar,ben cocuk reyonunda calisiyorum tisortlere uygulanan baski karakterler lcw oyuncaklari olarak uretilebilirmi…tesekkurler

melek cevik28 Nisan 2015 / 13:07Cevapla

merhabalar,LCW catisi altinda markanin kendi renklerini personel kiyafetleri olarak kullansak.Mesela(:BU:mavi,BG:kirmizi,WKK:turuncu)boylece musterilerimiz reyon personeli bulmakta sorun yasamaz:))))

VOLKAN MUTLU16 Mayıs 2015 / 01:44Cevapla

ARTIK ASKILARI VERELİM MÜŞTERİYE BENCE HEP KASADA SORUN YAŞIYORUZ

ülkü şen05 Haziran 2015 / 11:55Cevapla

Personel kıyafetlerimiz olarak kullandığımız köyü kot lar sürekli boya veriyorum bu kadar boyar maddeye maruz kalmaktansa gri Jean kullanabiliriz. Üstten giydiğimiz sweat gömlek veya polo yaka diye personellere açılacak Anketlerle sonuca varilabilir

yahya tan01 Temmuz 2015 / 01:55Cevapla

Depo sisteminde kullanilan lokasyon yaparken acilan sayfaya urunleri okuttuktan sonra tekrar lokasyon yapmak icin sayfayi kapatmamiz gerekiyor buda tekrar lokasyon sayfasina gelmemiz zaman aliyor bunun yerine urun okuttugumuz pencere acildiginda alt kisimda bir kutucuk olusturulsa ” Yeni lokasyon olustur ” diye daha az ugrasmis oluruz..

fidan çelik25 Temmuz 2015 / 20:07Cevapla

Merhaba ben diyarbakır forum lcwaikiki satış danışmanı fidan. Benim fikrim biraz kapsamlı ama etkili olacağını düşünüyorum. Üretimin bölgesel olarak yapılması satışları arttıracağına inanıyorum. Güneydoğu bölgesi için daha çok örtülü annelere yönelik olursa ve piyasadaki ürün ozellikleri araştırılıp ona göre üretim yapılırsa yararlı olur kâr açısından. Mesela bayan reyonundaki ayakkabılar daha cok casual tarzı etekler genç işi. Yetiskin bayanlar icin üst ürünlerdeki modeller tekrarı gibi. Bebek reyonlarindaki camasir ve ayakkabı modelleri yetersiz, bebekler icin zıbından çok atlet tarzı iç giyim tercih ediliyor burda. Aslında geniş bi sekilde anlatmak isterdim ama başlangıç olarak bunları bildirdim iki aylık calisan olarak karsilastigim eksikler ve edindigim fikir 🙂

Ğabat ORHAN15 Ağustos 2015 / 20:29Cevapla

Merhabalar.
Bilindiği gibi bütün işlemlerimiz retail store ekranından gerçekleşmekte.
Herhangi bir işle uğraşırken başka bir sekme ile alakalı bir işlem gerçekleştirmek istediğimizde içinde bulunduğumuz bütün ekranları kapatmak zorunda kalıyoruz.
Burda ki fikrim ;
internet veritabanlarında ki gibi internet explorer chrome gibi internet tarayıcılarında kullanılan sekmeli sistemin aynısını retail store ekranında da kullanabilmemiz aynı anda sevkiyat depo kabul ekranından mağaza içi stok hareketi ekranına veya ordan adresleme sekmelerine ürün gezgini ekranına vs. arası geçişlerin an içinde çalışılan ekranın kapatılmaması ile gerçekleştirebiliriz diye düşünüyorum.
Kolaylaştırma Misyonumuza da katkıda bulunacağını düşünüyorum.
Teşekkür ederim 🙂

halil ibrahim sağol03 Eylül 2015 / 22:46Cevapla

ERKEKLERDE SAKALI SERBEST BIRAKIN LÜTFEN 🙂

Sibel Kul08 Kasım 2015 / 12:53Cevapla

Merhaba
bilindiği gibi ayakkabıların içlerinde sadece özel kodlar oluyor ve dış barkodları koptuğunda kasa noktasında barkoduna ulaşmak zor hale gelmiş oluyor,kasalarımızda ise özel kodla arama yapabiliyoruz fakat her ayak numarası çıkmıyor.benim fikrim ise sisteme bunlar aktarılabilir yani renk seçimini yaptıktan sonra ayak numaraları seçilebilir ve vakitten tasarruf etmiş oluruz ayrıca ayakkabılar görsel olarak da NCR’lerde gösterilebilir.
Teşekkürler.

Yusuf Şakar16 Kasım 2015 / 21:02Cevapla

Merhaba Ben heykel lcw den yusuf mağazalarımızda hırsızlık olayları için farklı önlemler alınıyor benim düşüncem ürünlerimizin iç barkoduna görülmeyecel ve anlaşılmayacak bir şekilde gizli bir alarm takılması hırsızlık olaylarını tamamende olmasa durdurucağını düşünüyorum ilginiz için teşekkürler.

Kadriye kuşgözoğlu03 Ocak 2016 / 22:28Cevapla

Merhaba, kastamonu mağazanızda satış danışmanı olarak çalışıyorum.benim düşüncem ürünlerin iç etiketleri hassas ciltli olan ve özellikle çocuk ve bebekler için yumuşak bir kumaştan yapılabilir yada kumaşa zarar vermeden kesilip sökülmesi kolay olabilir. Birde mağazalarımıza konuşma engelli müşterilerimiz gelebiliyor onlarla kolay bi iletişim kurabilmemiz için her mağazadan en az bir kişiye işaret dili eğitimi verilebilir.

Kadriye kuşgözoğlu03 Ocak 2016 / 23:45Cevapla

Merhaba, kastamonu mağazasında satış danışmanı olarak çalışmaktayım benim fikrim mağazanın simgesi olan maymun karakterinin eskisi kadar ön planda tutulması çocukların markayı daha çok sevmesini ve satışların çoğalmasını destekleyeceğini düşünüyorum ve örneğin 15 yıl önceki çocuk ürünlerinin aynısını nostalji koleksiyonu olarak çıkartılması çoğu insanın çocukluğunda giydiği giysilerin aynılarınını kendi çocuklarına giydirmek istemeleri hoşlarına gideceğini düşünüyorum.

Müjdat Akdoğan04 Ocak 2016 / 22:34Cevapla

erkek çocuk (cu) için üretilen spor malzemeleri yetişkin erkek içinde üretilmesini istiyorum.var olan çeşit renkler yetersiz.ben de spor yapıyorum cu’daki ürünler olsa kendi mağazadan alışveriş yapardım.

Oğuzhan Saraç17 Şubat 2016 / 23:57Cevapla

Benim fikrim depoda olan olası falçata ve iğne batmalarına karışı alınması gereken önlemler almış oldugum iç denetçi ve iso 9001:2008 iş sağlığı eğitimlerine göre mağzamızda klasik bir falçata yerine iş güvenlikli falçata kullanılmalı ki olası iş kazalarının ve bundan dogan yaralanmaları en aza indirilmeli bunun yanında tüm mağza çalışanlarından ziyade sadece depoda görevli arkadaşaların ayakkabılarına kolayca giyebileceği bi iğnelerden koruyabilecek ayakkabı tabanı uretilmeli
Falçata örnegi ” http://www.maksimumisguvenligi.com/urunler/tr/Olfa_SK10_Emniyetli_Bicak_Falcata/ ” link de oldugu gibi

HALİL EVCİMEN24 Nisan 2016 / 14:55Cevapla

merhaba benim fikrim. mağazalarda bulunan imajlarda mankenlerin üzerindeki ürünler ile alakalı. müşterilerimiz bu üründen istiyorum var mı dediğinde ondan yok gelmedi demek zorunda kalıyoruz onun yerine imajların altına küçük bir kutu içinde ürünlerin özel kodları yazılsa daha iyi olur.
en azından depoda olup olmadığına yakın mağazada olup olmadığına bakılır. yoksa talep yapılır

Kübra Ayan17 Kasım 2016 / 22:09Cevapla

Merhaba benim fikrim kırılan askılar ve onların çöpe atılması,askıları geri dönüşüm yoluyla yeniden değerlendirebileceğimizi düşünüyorum.Bir de depolarda ürün bulma ve düzen konusunda genel bir sıkıntı var farklı depolama yöntemleri uygulanabilir.

burçak diken15 Aralık 2016 / 09:17Cevapla

ben seferihisar satış danışmanı olarak çalışıyorum benim fikrim müşterilerin ürüne baktiklarin akıllarına takılan şeyleri yani ürünün kumaşı ,çekip cekmemesi,ürünün kalitesi ,ozellikleri,magazamizda renk ve bedenlerinin olup olmaması gormelilerdir.bazen akıllarına takılan herşeyi soramiyorlar o yuzden telefona bir lcw nin bu programı sayesinde ürünün etiketinde bir çip yada barkot olmasiyla telefon a yüklenen bu program sayesinde müşteriler isteği ürünü okutup ürün hakkında bilgi alabilecekler diye düşündüm çünkü bazen insanların aklında soru işareti kalıyor bu ürün insana sağlığına zararlimi deyil mi gibi birçok şey akıllarına takılacak herşeyi gorebilmeliler ve rahatlıkla kullanmalarını saglamaktir

Sinan Coşar09 Ocak 2017 / 05:04Cevapla

Merhaba,
Kasaya gelen barkodu kopuk ürünler (ayakkabı, terlik vb.) için barkod araması yapılması yoğun mağazalar için ciddi vakit kaybı yaratıyor. bu da müşterinin kasa sırasında daha çok beklemesine ve memnuniyetsizliğe yol açıyor. Bu nedenle bu iç barkodu olmayan (ayakkabı, terlik vb.) ürünlerin özel kod yazan yerlerine barkod ve ya barkod numarasının basılması bu sorunu çözecektir diye düşünüyorum.

halil ibrahim sağol16 Şubat 2017 / 13:36Cevapla

kasa işlemler sonunda hediye paketi durumlarında tekrar hediye fişi çıkartmamız gerekiyor buda zaman kaybına sebep olmaktadır. Satış ekranına hediye fişi butonu oluşturabilirsek işlem sonunda fiş ile birlikte hediye fişini de çıkartabiliriz buda zaman kaybını önleyecektir. Dikkate alırsanız sevinirim

Ender Barut16 Şubat 2017 / 15:47Cevapla

Mağaza satışlarını arttırmak adına ve müşterilerimizin yeni sezon modellerinden daha çok haberdar olması adına mağaza girişlerine katolog stantları yapılarak yeni sezon ve indirim dönemlerinde katolog basılması sonucu hem yeni sezon ürünlerini tanıtmak hemde mevcut uygulamar 4d ve benzeri sayesinde müşteri algısını arttırıp uygulamaların daha çok benimsenmesini sağlayabiliriz

İbrahim oğuz19 Şubat 2017 / 22:05Cevapla

Kasaya gelen barkodu kopuk ürünler (ayakkabı, terlik vb.) için barkod araması yapılması yoğun mağazalar için ciddi vakit kaybı yaratıyor. bu da müşterinin kasa sırasında daha çok beklemesine ve memnuniyetsizliğe yol açıyor.buna bı çözüm barkod takılması degildir.cok uzun olacağı için biçimsiz ve kötü duracaktır.benim bı fikrim var kasalarda fiyat gör kısmında ürünün özel kodunu girilmesiyle ürünün ismi çıkmaktadır bilindiği üzere oradaki programı biraz daha detaylandirilsa yani şu şekilde barkodun yanına renk ve numara gibi detaylar grubu olusturulsa bu sorun çözülecek ve daha kullanışlı bir kasa hizmeti sunulur.iyi günler dilerim..

İbrahim oğuz19 Şubat 2017 / 22:06Cevapla

Kasaya gelen barkodu kopuk ürünler (ayakkabı, terlik vb.) için barkod araması yapılması yoğun mağazalar için ciddi vakit kaybı yaratıyor. bu da müşterinin kasa sırasında daha çok beklemesine ve memnuniyetsizliğe yol açıyor.buna bı çözüm barkod takılması degildir.cok uzun olacağı için biçimsiz ve kötü duracaktır.benim bı fikrim var kasalarda fiyat gör kısmında ürünün özel kodunu girilmesiyle ürünün ismi çıkmaktadır bilindiği üzere oradaki programı biraz daha detaylandirilsa yani şu şekilde barkodun yanına renk ve numara gibi detaylar grubu olusturulsa bu sorun çözülecek ve daha kullanışlı bir kasa hizmeti sunulur.iyi günler dilerim..

halil ibrahim sağol02 Mart 2017 / 14:58Cevapla

şirketin poşet ve depoda i koliler için geri dönüşüm fabrikası yada benzeri bir durum için çalışma gerçekleştirmesi gereklidir. Maliyet konusunda büyük kaybı önleyeceğinden şüphem yoktur iyi çalışmalar dilerim .

FERİT AKSOĞ AR16 Nisan 2017 / 23:33Cevapla

”ÖNCELİKLE BU FİKİRLER BANA AİT ” hayata geçerse teşekkürü ve küçük bir ödülü hak ederim.Müşterilerimiz genel olarak askı özellikle çocuk askılarını istemekte büyük bir talep var. Bunu şirketin yararına çevirebilir cirosuna katkıda bulunabiliriz.Peki nasıl;MAĞAZALARIMIZDA 6 VE 12 OLMAK ÜZERE AYNI ÖLCÜLERDE KULLANDIĞIMIZ ASKI RENGİ DIŞINDA(BEYAZ) ASKI SATIŞINA YER VERMEK .AYRICA KULLANDIĞIMIZ CARPEX KOKULARINI LCW İÇİN ÜRETİP SATIŞA SUNMAK(KOLONYA VE PARFÜMLERDE OLDUĞU GİBİ) İKİ FİKRİMDE DENEMEYE DEĞER.

songül yurtsever11 Temmuz 2017 / 17:19Cevapla

merhaba z1 z4 üst askıları ayrımı kolay olsun diye askı yapılan soru işareti demirin altından başlayarak tam ortasında renkli bir cizgi bu mavide olabilir kırmızıda sitıkır şeklinde .bu işlemle reyona kasada depodaki zaman kaybını cok rahat önlüye biliriz.oluşa bilecek yanlış askılamanında önüne geçmiş oluruz.fikrimi bilgilerinize sunarım.

SELMA ATALAY16 Ekim 2017 / 21:10Cevapla

Merhaba ben İZMİR Çiğliden temizlik personelleri olarak taşarondan çıkıp Lc Waykiki kadrosuna geçtik güzel oldu pek çok haklarımız var fakat bizide pirimlerden faydalanmak istiyoruz gereğinin yapılmasını arz ederim

Ümit çınar24 Aralık 2017 / 21:07Cevapla

İyi günler İstanbul tıp fakültesi yoğun bakım ünitesinde hemşire olarak
görev yapmaktayım katıldığım bir inovasyon yarışmasında geliştirdiğim bir
hasta altı bezi ile dereceye girdim ürünün patentini aldım ürün yatalak
hastalarda yatak yarasını önlemek amacıyla kolayca pozisyon vermeye yarayan
ve yatak korucu özellikli tekstil ürünüdür bunu geliştirmek ve
kullanılabilir hale getirmek için destek ve bilginizi almak istiyorum
gereken desteği verirseniz çok memnun olurum..

Levent Cüceler29 Nisan 2019 / 03:18Cevapla

bölüm uzmanı oluşturmak ama sadece bölüm uzman oldun denilip geçmemek lazım bu bölüm uzmanına eğitim verilip trend ürünleri takip etmelerini ürünleri tanıyıp nerde nasıl giye bileceklerini anlatmay sağlayacak eğitim verilmeli her sezonda komin yapmayı müşterin tarzını tespit edib dogru ürünü bulup  doğru zamanda komin yapıp doğru yerde doğru müşteriye suna bilme becerisine sahip olmalı ve her hafta bu uzmanların hafta satışı raporunun çekilip satışı artıran uzmana hediye verilmesi ve diğer uzmanlarla rekabete cekip kızıştırıp satışı artırıp firma ya daha fazla katkı sağlamalarını sağlamak                            2 menken sorumlusu yetiştirmeli ve sadece giydirmeyi degil sezonun trend ürünleri doğru kominlemeyi o yöreye hitap eden kominleri secmeyi saglayıcı egitim verilip ondan katkı saglamasının istenmesi günlük menken fotoğraflarını isteyip ona göre puan verilmeli ve bölge birincilerine hediye verilmeli rekabeti artırmayı sağlamalı  ve her yerde menken olması sağlanmalı her duvarda her fixcırda m1 aksesuar yanlarında asansör önünde müşterin gittiği her yerde gerekirse lavuba yolunda dahi                                                                                             3 müşteri sorumlusu olmalı her rayonda ama reyon yöneticisi var diyeceksiniz ama bunun reyon yöneticiden farkı olmalı tek işi müşteri magza işi ile hiç ilgilenmemeli ama resmi giyinmeli müşterinin bir sorunla karşılaştığı  durumlarda   personel yerine  resmi giyen birine gitmeyi tercih eder çünkü  gidip sadece kendisini önemli hissetmesini ister dil ile istemez ama hareketleriyle beli eder onun için bizim müşteriyi önemli olduğunu hissetmeyi sağlamak ve daha çok mağazada durup daha çok alış veriş yapmasını sağlanmalıdır                                                                                4)ürünler rayonda yoğun bir şekilde sergilenmemeli aynı ürün yerine çeliştin daha fazla ama müşterinin daha rahat seçeceği ortam oluşturulmalı                               5 her reyonun bir görsel düzenleme uzmanı olmalı ve bölüm uzmanlarını doluluk görsel anlamda destekleyip eğitim vermeli

Öd03 Ekim 2021 / 01:40Cevapla

Bence masadaki ürünler kalkmalı katlamaya harcanan zamanı müşterilere harcanmalı çok zaman alıyor

Esra bozoglan04 Eylül 2022 / 11:37Cevapla

Çok fazla talep sisteminin kullanıldığı bir zamanda talep edilen ürünün eve değilde mağazaya gelinip alınması bir çok üründen vazgeçilmeyi gerektiriyor bunu defalarca yaşayan müşterinin beden sıkıntısı yaşadığı için bizi tercih etmekten vazgeçiyor mağaza yerine evlere kargolansa ve talep sisteminde bir ödeme oluşturulsa daha çok ayak girişi olacaktır ürünü beğenmese ve iadeye getirse bile gözü illaki yeni biseyler aramak isteyecektir ürünü beğenirse bu bize bir memnuniyet sağlayacaktir