WhatsApp Hattı:
Frekans Bilgileri: TÜRKSAT 4A Frekans:12265 Polarizasyon:Vertical(Dikey) Sembol Rate 27500 FEC: 5/6
SON DAKİKA

Üniversitede Hizmet İçi Eğitim Semineri Devam Ediyor

Bu haber 30 Ocak 2013 - 16:39 'de eklendi ve 4.403 kez görüntülendi.

universite_seminer

 

Toplam Kalite Yönetimi kapsamında Personel Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Hizmet İçi Eğitim Seminerleri devam ediyor.

Prof. Dr. Bektaş AÇIKGÖZ Konferans Salonu’nda İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Metin KILIÇ tarafından ‘Halkla İlişkiler’ eğitim semineri verildi.

 

Tüm idari personelin katılımı ile gerçekleşen Hizmet İçi Eğitim Semineri’nde  İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Metin KILIÇ halkla ilişkilerin tanımıyla başladığı sunumlarında; halkla ilişkiler nedir, neden ortaya çıktı, halkla ilişkilerin temel amaçları, halkla ilişkilerde hedef kitle, halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları, kurum imajı, kurum itibarı, kurum kültürü, halkla ilişkiler programının nasıl oluşturulduğu, halkla ilişkilerin temel ilkeleri ve Üniversitemizin Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü’nün amacı ve faaliyetleri hakkında katılımcıları bilgilendirdi.

 

Bir kurumda Biz duygusunun oluşmasının çok önemli bir olgu olduğunu vurgulayan  İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Metin KILIÇ sunumlarını; “Bir kurumda biz duygusunu oluşturabiliyorsak eğer o kurumda daha rahat, huzurlu ve verimli çalışabilirsiniz. Fakat biz duygusunu ulaştıramıyorsanız ne kadar yönetmelik, ne kadar kanun çıkartırsanız çıkartın başarılı olmazsınız.” diyerek sonlandırdı.

 

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.