Toplam Kalite Yönetimi kapsamında Personel Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Hizmet İçi Eğitim Seminerleri devam ediyor.
Prof. Dr. Bektaş AÇIKGÖZ Konferans Salonu’nda İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Metin KILIÇ tarafından ‘Halkla İlişkiler’ eğitim semineri verildi.
Tüm idari personelin katılımı ile gerçekleşen Hizmet İçi Eğitim Semineri’nde İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Metin KILIÇ halkla ilişkilerin tanımıyla başladığı sunumlarında; halkla ilişkiler nedir, neden ortaya çıktı, halkla ilişkilerin temel amaçları, halkla ilişkilerde hedef kitle, halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları, kurum imajı, kurum itibarı, kurum kültürü, halkla ilişkiler programının nasıl oluşturulduğu, halkla ilişkilerin temel ilkeleri ve Üniversitemizin Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü’nün amacı ve faaliyetleri hakkında katılımcıları bilgilendirdi.
Bir kurumda Biz duygusunun oluşmasının çok önemli bir olgu olduğunu vurgulayan İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Metin KILIÇ sunumlarını; “Bir kurumda biz duygusunu oluşturabiliyorsak eğer o kurumda daha rahat, huzurlu ve verimli çalışabilirsiniz. Fakat biz duygusunu ulaştıramıyorsanız ne kadar yönetmelik, ne kadar kanun çıkartırsanız çıkartın başarılı olmazsınız.” diyerek sonlandırdı.