WhatsApp Hattı:
Frekans Bilgileri: TÜRKSAT 4A Frekans:12265 Polarizasyon:Vertical(Dikey) Sembol Rate 27500 FEC: 5/6
SON DAKİKA

BRTV, DİJİTAL PLATFORMLARDA İZLENME REKORU KIRDI…

Bu haber 12 Ağustos 2023 - 13:59 'de eklendi ve 4.270 kez görüntülendi.

28 yıldır yayın hayatını aralıksız sürdüren Batı Karadeniz Bölgesinin Tek Türksat uydu kanalı BRTV dijital platformda izleyici sayısı ile rekora gidiyor. BRTV Artı Dijital Medya platformunda Temmuz ayında 7 milyon 414 bin 586 izleyici ile rekor kırdı.

Artı Dijital Medya Platformu’nda bulunan BRTV, Temmuz ayı sonuçlarına göre sadece Artı Dijital Medya platformunda 7 milyon 414 bin 586 izleyici ile rekor kırdı.

Artı Dijital Medya Platformundaki kanallar, cep telefonu ve tabletlerden Smart TV ve IP TV’den takip edilebiliyor. Dijital yayınların Avrupa’da daha çok izlendiği verileri dikkate alındığında BRTV’nin yaklaşık bu 7 milyonluk izleyici rakamının çoğunluğunu başta Almanya olmak üzere Avrupa’daki izleyiciler, Anadolu yayın platformunda BRTV’nin yayıncı kuruluşu olduğu Anadolu illerinin değerli televizyon kanalları oluşturuyor. Öte yandan Yurtiçindeki izleyicilerin çoğu uydu yayınını takip ettiğinden, bu istatistiğin dışında kalıyor.
Sadece Karabük’ün değil tüm bölgenin ve Anadolu illerinin haberlerini ve pek çok program ile bölgedeki ve Anadolu’daki her alandaki gelişmeleri detaylı bir şekilde ekranlara getiren, özellikle turizm alanında tüm bölgenin tanıtımı için çalışmalar sürdüren, kısıtlı imkânlarla özverili ekibiyle çalışmalarını sürdüren BRTV, yıllardır başarıyla sürdürdüğü uydu yayıncılığını dijital medyadaki önemli başarılar ile taçlandırmaya devam ediyor.

Türksat uydusu ile ülkemizde 80 milyona dünyada da yaklaşık 60 ülkeye ulaşabilen BRTV’nin Artı Dijital Medya Platformu’ndaki bu başarısı siz değerli izleyicilerimizden geliyor. BRTV ailesi olarak tüm izleyicilerimize teşekkürü borç bilirken bizi izlemeye devam edin diyoruz.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.