WhatsApp Hattı:
Frekans Bilgileri: TÜRKSAT 4A Frekans:12265 Polarizasyon:Vertical(Dikey) Sembol Rate 27500 FEC: 5/6
SON DAKİKA

BRTV’den Artı Dijital Medya’da izleyici rekoru…

Bu haber 03 Haziran 2020 - 17:20 'de eklendi ve 9.408 kez görüntülendi.

25 YILDIR ÖNCE YEREL SONRA DA TÜRKSAT UYDUSU İLE YAYINI HAYATINI SÜRDÜREN BATI KARADENİZ BÖLGESİ’NİN TEK TÜRKSAT UYDU KANALI BRTV, DİJİTAL PLATFORMDA İZLEYİCİ SAYISI İLE REKORA GİDİYOR. GEÇTİĞİMİZ AYA GÖRE İZLEYİCİ SAYIMIZ 300 BİNİN ÜZERİNDE ARTIŞ GÖSTERDİ.

Artı Dijital Medya Platformu’nda bulunan BRTV, Nisan ayı sonuçlarına göre sadece Artı Dijital Medya platformunda 2 milyon 233 bin 477 izleyici ile rekor kırmıştı. Mayıs ayı itibari ile bu rakam yaklaşık 300 bin daha artarak 2 milyon 668bin 580’e ulaştı.

Artı Dijital Medya Platformundaki kanallar, cep telefonu ve tabletlerden Smart TV ve IP TV’den takip edilebiliyor. Digital yayınların Avrupa’da daha çok izlendiği verileri dikkate alındığında BRTV’nin yaklaşık bu 2,6 milyonluk izleyici rakamının çoğunluğunu başta Almanya olmak üzere Avrupa’daki izleyiciler oluşturuyor. Yurtiçindeki izleyicilerin çoğu uydu yayınını takip ettiğinden, bu istatistiğin dışında kalıyor.

Sadece Karabük’ün değil tüm bölgenin haberlerini ve pek çok program ile bölgedeki her alandaki gelişmeleri detaylı bir şekilde ekranlara getiren, özellikle turizm alanında tüm bölgenin tanıtımı için çalışmalar sürdüren, kısıtlı imkânlarla özverili ekibiyle çalışmalarını sürdüren BRTV, yıllardır başarıyla sürdürdüğü uydu yayıncılığını dijital medyadaki bu önemli başarı ile taçlandırmış oldu.

Türksat uydusu ile ülkemizde 80 milyona dünyada da yaklaşık 60 ülkeye ulaşabilen BRTV’nin Artı Dijital Medya Platformu’ndaki bu başarısını Artı Dijital Medya Platformu ve Güç Telekom yöneticilerinden Cavit Baydur da kutladı ve telefon hattımızın diğer ucunda bu ay ki istatistiklerle ilgili bilgi verdi.

 

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.