WhatsApp Hattı:
Frekans Bilgileri: TÜRKSAT 4A Frekans:12265 Polarizasyon:Vertical(Dikey) Sembol Rate 27500 FEC: 5/6
SON DAKİKA

Dernekler Platformu’ndan KBÜ Tanıtım Projesi

Bu haber 23 Temmuz 2018 - 17:13 'de eklendi ve 4.607 kez görüntülendi.

Karabük Dernekler Platformu Karabük Üniversitesi’nin tanıtımı için kampanya düzenliyor. Düzenlenen basın toplantısında konuşma yapan Erkan Börekçi tanıtım projesi hakkında bilgiler verdi.

Toplantıya KESDER Dernek Başkanı Mithat Yurt ve Başkan Yardımcısı Şenol Diktepe, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Karabük Şube Başkanı Sabahattin Çorbacı, Karabük Ovacıklılar Dernek Başkanı Mehmet Deligöz, Türkiye Sakatlar Derneği Karabük Şube Başkanı Muhittin Yılmaz, Erzurumlular Dernek Başkanı İbrahim Bedir, Karabük  Çatalzeytinliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Ozan Şentürk katıldı.

Konuşmalarının ilk bölümünde  Karabük Üniversitesi’nin ilimize sektörel anlamda büyük bir katkısı olduğunu ifade eden Erkan Börekçi, “ Karabük Üniversitemiz hızla büyümüş ve 53.000 öğrencili büyük bir Üniversite haline gelmiştir. Bu gelişme ilimizi ekonomik olarak rahatlatan ve öğrenci ve Üniversite kenti haline getirmeye başlayan dönüşüm sürecini de başlatmıştır. İlimiz yatırım seçenekleri çok şekilli sektörlere dayanmayan ve seçenekleri fazla olmayan bir kent olması, elindeki imkânlara her yerden daha fazla sahip çıkma hassasiyetini de öne çıkarmaktadır.  Üniversitemizi kurarken nasıl Karabük halkı elbirliği ile kurdu ise, yaşatırken de kurduğu Üniversitesine sahip çıkmalıdır. Karabük Üniversitemiz sadece yöneticilerinin sorumluluğunda değil, kentin genel sorumluluğunda olmalıdır. Karabük Üniversitesi Karabüklünündür ve ayrıca Karabük Üniversitesi Karabük’ün ekonomik, sosyal, kültürel, modern bir kent olma yolunda en büyük avantajıdır.” Dedi.

Konuşmalarının devamında üniversitelerin sayısının arttığını ifade ederek rekabet ortamının oluştuğuna vurgu yapan Börekçi üniversitelerin öğrenci sayısını ve niteliğini artırmak için tanıtım araçlarını yoğun olarak kullanmaları gerektiğinin altını çizdi.

Üniversite Tercihlerin En Etkili Faktör Sosyal Medya

Tercih dönemi sürecinde Karabük Üniversitesi’nin tanıtım ve bilgilendirme faaliyetleri kapsamında tüm platformlarda bulunması gerektiğini beyan eden Erkan Börekçi tanıtım ve bilgilendirme faaliyetlerinin beklenen sonucu yaratmasında önemli katkı sağlayacağına değindi. Üniversite adaylarının tercihlerini sosyal medya araçlarını kullanarak belirlediklerini kaydeden Börekçi, Yapılan literatür taraması neticesinde, üniversite tanıtım/bilgilendirme faaliyetlerinin üniversite adaylarının tercihlerine etkisini ölçen araştırmalar sonucunda öğrencilerin yaklaşık %26’sının sosyal medya araçlarını, %20’sinin ÖSYM ve danışman desteğini, %19’unun kendi çabaları ile araştırma yaptıkları, %19’unun sosyal çevresini kullandığı, %16’sının ise üniversitenin geliştirdiği tanıtım araçlarını kullanarak tercihte bulunduğu ortaya çıkmıştır. Sosyal medya araçları ise tercihte en çok kullanılan tanıtım aracıdır.” Diye konuştu.

Konuşmasının son bölümünde tanıtım sürecini Karabük Üniversitesi’nin sahip olduğu imkânları öncelikle sosyal medya araçlarını kullanarak başlatacaklarını söyleyen Erkan Börekçi sözlerine şöyle devam etti;  “Gerek akademik gerekse üniversitedeki sosyal yaşamla ilgili bilgileri, akademik ve sosyal etkinlikleri, üniversitenin gerçekleştirdiği projeleri, burs olanakları, yurt ve beslenme imkanlarını, Üniversitemizi öne çıkaracak özellikleri ile tüm Karabüklünün öncelikle sosyal medya araçlarını kullanarak ve ulaşabildiği her noktada anlatılarak birebir bir tanıtım sürecini başlatmayı doğru buluyoruz. İlçelerimizde açılan Yüksekokullar olsun, İster Kampüs yerleşkesinde bulunan fakülte ve yüksekokullar ve açılan bölümleri, İlçelerimizin ve kentimizin gelecek umududur. Açılan bölümlerin tercih edilmemesi bölümlerin kapanmasına, bölümlerin kapanması Üniversitemizin geriye gitmesine neden olacaktır.  Öğrencilerimizin Üniversite tercihlerini yaptıkları bu dönemde Üniversitemize sahip çıkarak daha fazla öğrencinin Üniversitemizi tercih etmesini sağlamak aynı zamanda Karabük’ümüzün geleceğine de sahip çıkmak anlamına gelmektedir.”

 

 

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.